Friday 20 January 2012

Proton Excellence Centre

Hari ni pergi ke Proton Excellence Center, Shah Alam.  Pada mula nya ingat center ni kat Proton Plant...rupa-rupanya bukan kt situ. Tujuan ke sini adalah untuk menghadiri taklimat mengenai green technolgy - Electric Vehicle Competition.  Aku bertolak dari Bangi pukul 7.30 ...anggaran sampai sana before 9. Akt memang tak tahu jalan mana nk pergi..samada LDP atau Kesas. Menurut colleuege aku melalui Kesas lbih mudah sbb center ni sebelah kiri exit Kesas. So aku ikut melalui PLUS sampai ke Sg.Besi..then from there aku ambil sebelaah kiri untuk masuk ke KESAS. Lebih kurang 17-20km dari tol Kesas then sampai center ni.  Land mark mudah je...nampak petronas pump station sebelah kiri..then exit HICOM.  .  Seingat aku jumlah tol aku kena krg/lebih RM6.70.  Kiranya kt sini pusat servis pun ada dan pelbagai lg. Aku sempat jugak snap few photos kat sini.   Kejap lgi aku upload gambar supaya mudah utk rujukan kepada sesiapa yg berminat.

No comments:

Post a Comment